До чат-боту служби «15-62» підключилися понад 6 тисяч харків'ян

До чат-боту служби «15-62» підключилися понад 6 тисяч харків'ян

16.09.2020 09:47
До нового чат-боту Міської диспетчерської служби «15-62» у Telegram за добу підключилися понад 6 тис. жителів Харкова. Про це повідомив радник Харківського міського голови з IT-питань Олександр Попов.За його словами, сервіс був запущений у тестовому режимі два дні тому, проте через велику кількість підписників у перший день роботи чат-бота виникли технічні неполадки.«Після публікації новини про запуск бота в лічені хвилини до сервісу підключилися кілька тисяч людей. Можливо через це частина функціоналу виявилася заблокованою, і бот перестав реєструвати нових користувачів, хоча вже зареєстрованим користувачам надсилав повідомлення про стан комунальних послуг. Ми відразу ж звернулися до служби підтримки Telegram і повідомили, що це офіційний бот міської диспетчерської служби, і проблему усунули», - зазначив радник мера.За його словами, головне завдання бота - інформувати підписників про аварійні і планові відключення. «Це дозволить людям завчасно планувати свої дії, наприклад, при відключеннях води запастися водою для побутових потреб, а при відключеннях електрики - відключити електроприлади з метою їх захисту від сплесків напруги. Завдяки роботі бота зменшиться кількість дзвінків до служби «15-62» для отримання інформації про відключення, оскільки така інформація буде надсилатися автоматично», - зазначив Олександр Попов.Чат-бот поки працює у тестовому режимі, функціонал сервісу будуть розширювати. Користувачі можуть залишити свої пропозиції та відгуки про роботу бота розробникам або надіслати їх на електронну пошту ds1562kh@i.ua.Зазначимо, за допомогою чат-бота «15-62» харків'яни можуть отримати інформацію про планові і аварійні роботи за своєю адресою, про  відключення холодної і гарячої води, опалення, електроенергії, а також про поломки та ремонт ліфта.