Харків'ян запрошують пройти анкетування і поділитися думкою, яка інформація про місто найбільш цікава і важлива для них.

Пройти анкетування можна тут.

Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо

Ідентифікаційний номер 30zp-LQ7M-oz0V-exzo
Версія 9
Мова інформації Українська
Формати xlsx, xlsx, xlsx, xlsx
Розпорядник інформації Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради
Відповідальна особа Кондратенко О.В.
E-mail відповідальної особи dpsr@citynet.kharkov.ua
Перше оприлюднення
17.07.2019 14:22

Останні зміни
15.04.2020 15:20

Запланована частота оновлення
раз на квартал

Паспорт набору даних в CSV

Завантажити структуру
набору даних
Теги: колцентр, звернення
15.04.2020 15:20
xlsx
applications-2020-04-01.xlsx
21.01.2020 17:18
xlsx
applications-2019.xlsx
16.10.2019 15:34
xlsx
Applications.xlsx
17.07.2019 14:22
xlsx
Applications.xlsx

Стислий опис

Набір містить ресурс Applications, який містить файли з даними про надходження звернень щокварталу на телефонний колцентр, що обслуговує Центр надання адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради

Підстава та призначення збору інформації, що міститься в наборі даних

Постанова Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних». Призначення - інформування громадськості.

Інформація про подальше
використання набору даних

Будь-яка особа може вільно копіювати, публікувати, поширювати, використовувати, у тому числі в комерційних цілях, у поєднанні з іншою інформацією або шляхом включення до складу власного продукту, публічну інформацію у формі відкритих даних з обов’язкови м посиланням на джерело отримання такої інформації.

Інформація про умови
використання відкритої ліцензії

Creative Commons Attribution [Open Data]

Зворотній зв'язок

Це питання задається для того, щоб з'ясувати, що Ви людина, а не робот