Дані про надходження звернень на телефонний колцентр, що обслуговує Центр надання адміністративних послуг та його територіальні підрозділи, які створені при Департаменті адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради

Ідентифікаційний номер 30zp-LQ7M-oz0V-exzo
Версія 6
Мова інформації Українська
Формати xlsx, xlsx
Розпорядник інформації Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради
Відповідальна особа Китайгородська В.В.
E-mail відповідальної особи dpsr@citynet.kharkov.ua
Перше оприлюднення
17.07.2019 14:22

Останні зміни
16.10.2019 15:34

Запланована частота оновлення
раз на квартал

Паспорт набору даних в CSV

Завантажити структуру
набору даних
Теги: колцентр, звернення
16.10.2019 15:34
xlsx
Applications.xlsx
17.07.2019 14:22
xlsx
Applications.xlsx

Стислий опис

Набір містить ресурс Applications, який містить файли з даними про надходження звернень щокварталу на телефонний колцентр, що обслуговує Центр надання адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради

Підстава та призначення збору інформації, що міститься в наборі даних

Постанова Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних». Призначення - інформування громадськості.

Інформація про подальше
використання набору даних

Будь-яка особа може вільно копіювати, публікувати, поширювати, використовувати, у тому числі в комерційних цілях, у поєднанні з іншою інформацією або шляхом включення до складу власного продукту, публічну інформацію у формі відкритих даних з обов’язкови м посиланням на джерело отримання такої інформації.

Інформація про умови
використання відкритої ліцензії

Creative Commons Attribution [Open Data]

Зворотній зв'язок

Це питання задається для того, щоб з'ясувати, що Ви людина, а не робот