Харків'ян запрошують пройти анкетування і поділитися думкою, яка інформація про місто найбільш цікава і важлива для них.

Пройти анкетування можна тут.

Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо

Ідентифікаційний номер RIIc-CNla-JtZA-y2UE
Версія 8
Мова інформації Українська
Формати xlsx, xlsx, xlsx, xlsx
Розпорядник інформації Департамент реєстрації Харківської міської ради
Відповідальна особа Чайковська Наталія Олексіївна
E-mail відповідальної особи info@dr.city.kharkov.ua
Перше оприлюднення
07.08.2019 18:12

Останні зміни
02.04.2020 16:58

Запланована частота оновлення
раз на квартал

Паспорт набору даних в CSV

Завантажити структуру
набору даних
Теги: гарячалінія, кількість, звернення
02.04.2020 16:58
xlsx
Кількість звернень на гарячу лінію за 1 квартал 2020.xlsx
28.01.2020 12:09
xlsx
Кількість звернень на гарячу лінію за 12 місяців 2019.xlsx
25.11.2019 11:05
xlsx
Кількість звернень на гарячу лінію за 9 місяців 2019.xlsx
07.08.2019 18:12
xlsx
Кількість звернень на гарячу лінію Департаменту реєстрації за 1 півріччя 2019.xlsx

Стислий опис

Набір даних містить інформацію про кількість звернень, які надходять на гарячу лінію Департаменту реєстрації Харківської міської ради

Підстава та призначення збору інформації, що міститься в наборі даних

ст 10 1 Закону України "Про доступ до публічної інформації" від 13.01.2011 № 2939-VI

Інформація про подальше
використання набору даних

Будь-яка особа може вільно копіювати, публікувати, поширювати, використовувати, у тому числі в комерційних цілях, у поєднанні з іншою інформацією або шляхом включення до складу власного продукту, публічну інформацію у формі відкритих даних з обов’язкови м посиланням на джерело отримання такої інформації.

Інформація про умови
використання відкритої ліцензії

Creative Commons Attribution [Open Data]

Зворотній зв'язок

Це питання задається для того, щоб з'ясувати, що Ви людина, а не робот